معرفی ریموت 315 مگاهرتز
نوشته شده توسط : حسن الیاسی

درب پارکینگ 315 مگاهرتز را از راه دور کپی کنید
ممکن است اتفاق بیفتد که ما بخواهیم یک کپی از کنترل از راه دور روی درب پارکینگ ، مغازه یا کنترل از راه دور دیگر داشته باشیم. در زیر آموزش کپی از راه دور آمده است. فقط باید به نکات زیر توجه کنید:
1. امکان کپی از راه دور برای کنترل از راه دور Lerning یا بلوتوث از راه دور با فرکانس 433 و 315 مگاهرتز وجود دارد. برای مشاهده و خرید ریموت 315 مگاهرتز کلیک کنید.
2. اطمینان حاصل کنید که فرکانس دو کنترل از راه دور یکسان است.
3. اگر کنترل از راه دور با کنترل از راه دور در کلیپ متفاوت است ، دکمه های 1 ، 2 ، A و B را بطور همزمان فشار داده و نگه دارید تا کد پاک شود. برای متوقف کردن حذف کد ، 3 ، 4 ، A و B را همزمان فشار دهید و نگه دارید.
درب پارک از راه دور
برای پاک کردن یا بستن درب اتومبیل از راه دور ، باید دو دکمه اصلی کنترل از راه دور را فشار دهید در حالی که LED روی ریموت چشمک می زند. برای برخی از کنترل از راه دور ، پس از پایین نگه داشتن دکمه های اصلی و چراغ نشانگر LED ، هنوز باید دکمه باز کردن قفل را نگه دارید و دکمه قفل را رها کنید ، سپس چندین بار دکمه قفل را فشار دهید تا LED روشن شود. سریع می درخشد. سپس با فشار دادن هر دکمه ای نور روشن نمی شود.
با دنبال کردن این مراحل ، کد پارکینگ از راه دور قبلی را حذف کرده اید.
بتا خام را راه اندازی کنید
همانطور که در زیر نشان داده شده است ، کنترل از راه دور آزمایشی در مدل های مختلف:
Beta Remote 2007: این یک مدل از راه دور Lorning است که می توان آن را در سایر راه دورهای Lerning کپی کرد. برخلاف دیگر ریموت کنترل های موجود در بازار ، نمی توان از راه دور بتا کپی کرد ، اما برای راه اندازی ریموت گیرنده های بتا ، تنها کاری که باید انجام دهید فشار دادن دکمه باز کردن کنترلر است. و نگه دار سپس دکمه آموزش گیرنده را به مدت 3 ثانیه فشار دهید. شیار
Azrai Remote: این مدل یک ریموت کنترل است که می پرد. این نوع کنترل از راه دور قابل کپی و کپی از سایر کنترل از راه دور نیست ، اما اگر گیرنده درب پارکینگ شما بتا 2011 باشد ، می توانید کنترل از راه دور را دور بزنید.
Remote Steel Mate Antenna: این نوع ریموت ها شبیه Remote Beta 2007 هستند و فقط از نظر ظاهری تفاوت دارند.
در اصل ، کنترل از راه دور نمی تواند نسخه اصلی بتا باشد ، اما شما می توانید از طریق اسکار با رمزگذاری کد بتا روی آن ، کنترل از راه دور را خریداری کنید.
کنترل از راه دور درب انتظار (رمزگذاری برای کنترل از راه دور درب انتظار)
پس از خام بودن کنترل از راه دور دستگاه کپی ، باید کنترل از راه دور قدیمی را روی کنترل از راه دور جدید (کنترل از راه دور دستگاه کپی) تنظیم کنید. برای این کار باید دکمه های روی هم را کپی کنیم. ابتدا دکمه را فشار می دهیم تا ریموت کنترل قدیمی باز شود و سپس دکمه مربوطه را روی ریموت کنترل جدید فشار می دهیم (کپی) ، بعد از چند بار چشمک زدن از ریموت کنترل جدید متوجه می شویم که کد کپی شده است. این کار را برای همه دکمه ها انجام می دهیم.
بازیابی کد حذف شده از راه دور (در صورت حذف تصادفی)
مانند فیلم آموزشی ، دکمه اصلی و دکمه فرعی را از کنترل از راه دور که LED چندین بار چشمک می زند فشار می دهیم و نگه می داریم. در این حالت ، کد از راه دور قبلی بازیابی می شود.





:: برچسب‌ها: ریموت 315 مگاهرتز ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: